Selasa, 12 Oktober 2010

JIN SERANG SETIAP JUMAAT

Baru baru ini seorang pesakit datang untuk rawatan kali kedua. Sejak rawatan kali pertama ibunya berkata masalah anaknya telah pulih agak lama. Tetapi sejak akhir-akhir ini gangguannya berulang. Pesakit akan terkial-kial anggota tangan seolah-olah ingin mencengkam sesuatu dan sekali sekala tangannya terangkat seperti ular ingin mematuk. Apa yang mengecewakan keluarga dan pesakit ialah masalah itu berlaku sebaik pesakit berkira-kira untuk ke masjid setiap Jumaat.Pesakit berkata keadaan ini terjadi secara sedar tetapi pergerakan anggota itu tidak dapat dikawal sama sekali.
Rawatan kali ini pesakit diminta berikrar memutuskan hubungan dengan sebarang jenis Jin,bersyahadah serta beristighfar.Selepas rukyah anggota tangan pesakit semakin agresif dan matanya merenung saya dengan tajam sekali. Rukyah diteruskan dengan ayat-ayat penunduk dan azab.Senapang (rotan)terpaksa digunakan sambil dicucuk keperut pesakit .Akhirnya makhluk jahat itu muncul. Dia mendakwa Jin Saka kafir berusia 200 tahun.Tak tahan dengan ayat pemanas Jin itu akhirnya setuju diIslamkan dan diarah bersedia untuk keluar melalui kaki kanan.
Tiba-tiba kaki kiri pula bergetaran. Rupanya ada lagi makhluk yang sama tetapi Jin sihir dengan jumlah yang ramai.Namun dengan izin Allah mereka juga setuju bersyahadah dan bertaubat lalu bergerak ke kaki kiri.Alhamdulillah kedua-dua jenis Jin tersebut akhirnya dimudahkan Allah untuk dikeluarkan secara berasingan.Selepas sesi rawatan pesakit kembali ceria tanpa apa-apa getaran lagi.Malah dapat pula berbual sambil minum seperti biasa sahaja.
Semoga kesihatannya dikekalkan oleh Allah. Nasihat saya pesakit gangguan yang serius seperti itu perlu kepada rawatan susulan.Jika sihat pula jangan sekali-kali alpa atau meninggalkan nasihat dan amalan-amalan zikir yang dibekalkan.Amalkan cara hidup Islam sebenar secara berterusan bukan sahaja ketika kita ditimpa musibah bahkan hendaklah beristiqamah kerana Allah sepanjang hayat.InsyaAllah ,mudah-mudahan Allah sentiasa membantu kita dalam keredaan dan pemeliharannya.

0 ulasan:

Catat Ulasan